sobota, 16 stycznia 2010

Platforma Obywatelska przewodnią siłą polskiego narodu

Wiele lat temu, w radosnych i szczęśliwych czasach gierkowskich, mój kolega zrobił w pewnej fabryce takie oto zdjęcie:



Fotka nie jest najlepszej jakości, ale nie w tym rzecz. Ważniejsza jest jej wymowa. Dwóch robotników reprezentujących dwa pokolenia, widoczne na ich twarzach zadowolenie wynikające z faktu, że przyszło im żyć i pracować dla dobra ludowej ojczyzny. Nad głowami robotników oczywisty slogan- stwierdzenie: sojalizm źródłem siły i dobrobytu.  Hasło to z niewiadomych przyczyn prowadzący zajęcia z fotografii instruktor kazał mojemu koledze odciąć (na zdjęciu widoczna jest granatowa linia na głowami robotników - ślad po tej ingerencji w dzieło).

Przypomniałem sobie o tym zdjęciu i zeskanowałem je dziś, gdy usłyszałem, że Platforma pragnie wciągnąć na swojego członka lidera SLD Wojciecha Olejniczaka. Bardzo pozytywnie wypowiada się o Olejniczaku Stefan Niesiołowski, zdaniem którego czas podziałów na komunę i antykomunę już minął. Cała akcja została podobno zainicjowana przez jego eminencję Schetynę, który kiedyś otarł się o Solidarność Walczącą.

"Politycy PO, między innymi Stefan Niesiołowski i Sebastian Karpiniuk, wypowiadają się bardzo pozytywnie o Olejniczaku, zaznaczając, że podział na środowiska postpezetpeerowskie i postsolidarnościowe jest już nieaktualny.

Według ustaleń "Wprost", inicjatorem rozmów z Olejniczakiem jest Grzegorz Schetyna, szef klubu PO."

Nadejszła wiekopomna chwila zjednoczenia polskiej lewicy, najpierw z uznaniem wypowiadający się o Donku Kwaśniewski, następnie Huebner oraz doradcy Słońca Peru - Miller i Cimoszewicz, a teraz Olejniczak. Polska Zjednoczona Platforma Obywatelska staje się faktem. Spróbujcie platfusy nazwać kiedykolwiek Prawo i Sprawiedliwość pisobolszewią.
 
 
źródło



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz