poniedziałek, 3 maja 2010

Aleksander Szczygło

Dziś święto narodowe. Święto pierwszej POLSKIEJ KONSTYTUCJI. Święto wszystkich, którzy żyją dla Polski i gotowi są oddać za nią życie. Jednym z takich Polaków był szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego ALEKSANDER SZCZYGŁO. Cześć Jego pamięci.



Lulewicz zapytał kiedyś Szczygłę, dlaczego nie ma żony i dzieci. - Powiedział mi wówczas tak: "ty masz wspaniałą żonę i dziecko, a ja mam swojego prezydenta. Taką drogę wybrałem i będę się jej trzymał do końca. Nie byłbym w stanie pogodzić jej z życiem rodzinnym" - opowiada. - To był wielki patriota i urzędnik z krwi i kości, który całe swoje życie poświęcił dla pracy na rzecz naszego państwa.




Oto kilka internetowych wpisów oddających cześć Aleksandrowi Szczygło:

poznkk  Wspaniały człowiek o silnym charakterze i fascynującej osobowości- dla wielu niedostępny dla innych prawdziwy przyjaciel...Tacy ludzie są rzadkością a w życiu często są niedoceniani. Ale o p.Szczygło zawsze będziemy pamiętac, nigdy też nie zapomnę Jego oczu, mądre i przenikliwe spojrzenie....

arturrww  Tego człowieka będzie mi brakować. Kto w tych czasach jest takim patriotą ? Kto ma tak mądre spojrzenie?...... Ty nie powinieneś odchodzić :( SPOCZYWAJ W SPOKOJU !!!!!!!

marcia101314  Nie zapomnę słów Moniki Olejnik, która powiedziała, że nigdy go nie zapomni. Słuchałam tego i powiem szczerze, że momentalnie stanął mi przed oczyma jego obraz. Niesamowicie mi go szkoda, mimo iż nie lubię PiS, ani w ogóle polityki to on zapadał w pamięć. Wielka szkoda...

formalina2905  Wspaniały człowiek. Patriota z takim trochę wojskowym podejściem do życia, aczkolwiek miał wielkie poczucie humoru. On nie powinien być w tym samolocie.....Będzie go mi brakować :( spoczywaj w spokoju

PaulinaZdziech  Nigdy o Tobie nie zapomnę, Ukochany. Na zawsze pozostaniesz w mej pamięci i sercu. Nawet w myślach, do końca moich dni, pozostanę Ci wierną, a jeśli Bóg pozwoli nawet po śmierci będę z Tobą...

haloperidol234  dlaczego Ty? wiem, ze to glupie pytanie Alek zawsze bedziesz w moim sercu - zawsze - patrze na Twoje zdjecie na scianie i lzy same cisna sie do oczu - wiem, ze juz nie wrocisz ale czekam...... nie bedzie juz nikogo takiego jak Ty; o ile ubozsza jest teraz Polska spij kochany spij

pesce0309  Kochany śpij....i .śnij......a moje serce zawsze będzie o Tobie pamiętać... Aleks, to tylko chwila.

1984gabim  Bardzo wzruszające wspomnienia! Wcześniej nie interesowałam się polityką, ale mam bardzo duży szacunek do Aleksandra Szczygły. Odpoczywaj w Pokoju! Nigdy Pana nie zapomnę

tomeknb89  jeden z tych polityków których ceniłem za mądrość w podejmowanych decyzjach, pewność siebie, wiedział czego chciał i co chciał zmienić. Spoczywaj w pokoju.

formalina2905  Wspaniały człowiek. Patriota z takim trochę wojskowym podejściem do życia, aczkolwiek miał wielkie poczucie humoru. On nie powinien być w tym samolocie.....Będzie go mi brakować :( spoczywaj w spokoju

icekSBC  Olsztyn o Tobie nigdy nie zapomni.

marcinzz85  Niepowetowana strata. Przykład Polaka i polityka przez duże P.

marcjusz  Super polityk i człowiek ! Cześć Twojej pamięci

Piotrekpll  tak mi go żal, merytoryczny , stanowczy, z poczuciem humoru, Olek pamiętamy o tobie [*]

arturrww  Wspaniały człowiek. Miał swoje zdanie- co w tych czasach jest rzadkością. Będzie mi go brakować.

 


http://www.bbn.gov.pl/portal/pl/551/2205/Nota_biograficzna.html

http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,7754410,_Ty_masz_zone_i_dziecko__a_ja_mam_swojego_prezydenta_.html

http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,7764581,Aleksander_Szczyglo_w_domu_nazywany_byl_Markiem.html
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz